Dlaczego powinieneś porozmawiać z pracownikami przed zmianą wystroju biura

Istnieje wiele elementów, które wchodzą w skład zarządzania zespołem. Niektóre z nich są oczywiste, inne nieco bardziej subtelne, ale każdy z nich jest ważny. Jednym z kluczowych elementów jest zapewnienie, że Twoi pracownicy czują się doceniani.

Kiedy pracownicy czują się doceniani, morale jest wyższe. Kiedy masz biuro z wysokim morale, wydajność wzrasta i wszystko zmienia się na lepsze.

Istnieje wiele sposobów na osiągnięcie wysokiego morale, ale jedną bardzo ważną drogą i prawdopodobnie najłatwiejszą z nich wszystkich jest pamiętanie o rozmowie z pracownikami przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian, zwłaszcza jeśli chodzi o to, jak pracują i gdzie pracują.

Twoi pracownicy codziennie siedzą przy swoich biurowych biurkach, wykonując zadania, które muszą wykonać. To oni wiedzą, jak biuro działa najlepiej i to sprawia, że są twoimi adresatami porad i odpowiedzi na temat tego, jak biuro może być zaprojektowane lepiej i jak może działać lepiej.

Remont biura lub nawet tylko zmiana wystroju, powoduje ogromny wstrząs dla pracowników. Każda mała zmiana w ich środowisku pracy jest o wiele bardziej znacząca w ich umysłach. Jeśli się nad tym zastanowić, to dokładnie tak samo byłoby w przypadku zmian w Twoim biurze kierowniczym.

Zanim jeszcze postawisz miejsce na zmianę układu biura, usiądź ze swoimi pracownikami i zapytaj ich o zdanie. Jak ich zdaniem można by zmienić biuro, aby było lepsze? Co chcieliby zobaczyć? Czego potrzebują? Następnie wysłuchaj ich sugestii i postaraj się je uwzględnić, jeśli to tylko możliwe. To nie znaczy, że musisz robić wszystko, co mówią, jeśli nie ma to sensu biznesowego lub jeśli nie pasuje do budżetu, ale powinieneś przynajmniej słuchać, badać i znaleźć dobry kawałek środka.

Cały powód za tym jest znalezienie projektu biura, który odpowiada wszystkim, ale to również pomóc pracownikom czuć, że jesteś słuchając ich i że cenisz ich opinię. Kiedy to robisz, pracownicy są o wiele bardziej skłonni do zrobienia dodatkowej mili dla Ciebie i będą czuć się wspierani i komfortowo w swoim środowisku pracy. Ogranicza to liczbę błędów, zwiększa produktywność i zapewnia lepszy wynik dla wszystkich. To również zwiększa zyski, a to jest głównym celem każdego przedsiębiorstwa pod koniec dnia!